niedziela, 18 stycznia 2015

moje kadry - #zimowewyzwanie



A co mi tam - skusiłam się i wzięłam udział w #zimowymwyzwanie Natalii, która prowadzi blog jestrudo :-) Poniżej moje podsumowanie, moja interpretacja 30 tematów. Ne zawsze się chciało, trzeba było pomyśleć, przemyśleć, ruszyć się z miejsca. Ale o to przecież chodziło. 
Miłego oglądania! :-)


1. w oknie - w oknie firanki, które już tyle widziały


2. kubek - ulubiony kubek, z ulubioną sypaną herbatą


3. płomień - prawdziwy, prosto z Betlejem, gościł u nas podczas Wigilii 


4. blisko - dobrze mieć blisko domu las...


5. na okrągło -  na okrągło mogę zajadać się mandarynkami - nie znudzą się :-)


6. w bieli - w bieli zastałam najbliższe otoczenie drugiego dnia świąt - już każdy stracił wtedy nadzieję na białe święta - a jednak!


7. jak słodko - ta herbata z miodem gryczanym była naprawdę słodka 


8. tylko zimą - tylko zimą takie rzeczy


9. kształty - lubię bokeh


10. przy tobie - tylko z Tobą 


11. autoportret


13. cicho-sza - taki tu spokój, taka tu cisza 


13. błysk - jeden z ulubieńszych "błyskotkowych"


14.  na talerzu - wigilijna choineczka, produkt hand-made ;-)


15. płatki - kojarzą mi się z kwiatami


16. przytulnie - zrobiłam sobie klimat


17. w drodze - tej zimy jesteśmy często w drodze i takie mamy widoki za oknem, chcę więcej!


18. poczuj - poczuj ten klimat


19. bez pośpiechu - takie są soboty, niech tak zostanie już...


20. przyjemności - kubek kakao i murakami na długie wieczory


21. detal - detal w innej odsłonie ;-)


22. odświętnie - mój zestaw na specjalne okazje :-)


23. czerwienie - nie lubię siebie w czerwonym, a te korale to jedyny czerwony dodatek jaki posiadam, sentymenty... 


24. do twarzy - za to w swetrach czuję się jak w drugiej skórze i uważam, że jest mi w nich "do twarzy" ;-)


25. choinka - nasza pierwsza mała choinka, minimalistycznie ubrana, ale za to piękna sama w sobie


26. na zewnątrz - tutaj oddycham 


27. skupienie - tylko w spokoju i pustym pokoju 


28. ludzie - murakami i jego cytat o ludziach 


29. ślady - ślady przeszłości, wspomnienia zatrzymane w kadrach


30. drobne przyjemności - ratują zawsze 

15 komentarzy:

  1. niesamowite pomysły, i te ujęcia, wyszło Ci to naprawdę super. twoje zdjęcia mają niesamowity klimat, bardzo mi się podobają, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mnie Twoje zdjęcia i komentarze otuliły :). Bardzo klimatyczne :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważam , że to jedno z lepszych wyzwań jakie na blogach widziałam! Genialne fotografie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ciacha z fotki 30 :D Zdjęcia piękne ;) Jakże zrobiłaś to z nóżkami?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, pyszne są :D Dziękuję! A zdjęcie zrobiłam ze statywu i samowyzwalaczem :)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia. Bardzo klimatyczne. Jest moc!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zdjęcia sprawiają wrażenie spójnej całości. Po obejrzeniu naprawdę nie dziwię się, że Natalia cię wyróżniła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie tu u Ciebie - te góry, herbata, swetry...

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie cicho-sza no po prostu wow!!! Bardzo podoba mi się Przy Tobie, Detal i Błysk. Piękne, klimatyczne, takie ciepłe i przyjemne. Nie mogłam od nich oderwać wzroku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia pokazują nastrój zimowy,jaki uwielbiam <3 Super zdjęcia i komentarze do każdego! Zapraszam do mnie,może ocenisz moje http://unoispirazione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja gratuluję wyróżnienia przez Natalię..moje ulubione to te stópki;)

    OdpowiedzUsuń