czwartek, 25 września 2014

Ślubne historie: Agnieszka i Maciej



Dziś zapraszam Was na fotoreportaż ze ślubu Agnieszki i Maćka. Przesympatyczna młoda para, tak bardzo wpatrzona w siebie. 


Z wielką przyjemnością "podglądałam" i uwieczniałam tak ważne dla nich chwile, uśmiechy, pocałunki, wspólne tańce.
Na ślubie i weselu czułam się bardzo swobodnie, bo rodzina pary młodej przyjęła mnie z uśmiechem i sympatią. Ponadto na weselu było tak dużo młodych ludzi, którzy rozkręcali imprezę i tworzyli fajny klimat. Tymczasem podczas pleneru towarzyszyli nam świadkowie, więc i to popołudnie było spędzone bardzo miło. Na zdjęcia widać instrumenty, na których grają młodzi - udało mi się namówić Agę i Maćka, aby zabrali je ze sobą na sesję - pomyślałam, że fajnie będzie je wykorzystać. :-) A girlanda na ostatnim zdjęciu to moje małe dzieło. :) 



































5 komentarzy:

  1. Bardzo, ale to bardzo ładny plener!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się wszystkie ujęcia pod łukami! Nie mogę się powstrzymać przed napisaniem, że sukienka druhny dorównuje urodą sukni panny młodej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie z instrumentami - mistrz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne instrumenty. :) Ja zawsze odpływam gdy oglądam zdjęcia ze ślubów. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to zdjęcie z chłopcem zbierającym monety- coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń