wtorek, 29 kwietnia 2014

Konkurs: pomysł na firmę



Kochany czytelnicy! Dziś mała prywata. Mało takich wpisów u mnie na blogu, ale tym razem postanowiłam i Was poprosić o pomoc. O co dokładnie chodzi? Już tłumaczę.

A więc tak. Wraz z Pawłem i Krystianem, z którymi tworzymy ekipę Lee Bros (to co robimy, możecie zobaczyć zaglądając na nasz profil na FB) - bierzemy udział w konkursie dla młodych przedsiębiorców "Pomysł na firmę". Mamy szansę na to, aby wygrać trochę $$$ i otworzyć nasze własne małe studio filmowo-fotograficzne (o czym wręcz już po nocach śnimy). Jest to konkurs, w którym w pierwszym etapie zbiera się głosy internautów. Proces głosowania jest dość szybko i prosty - podajemy maila,  nr telefonu i oddajemy głos. Po czym na naszą skrzynkę mailową przychodzi e-mail potwierdzający rejestrację - klikamy w link i dopiero wtedy głos jest WAŻNY. Po zalogowaniu się każdy może oddać jeden głos na wybrany projekt. Co fajne, każdy kto głosuje, może wygrać 1 z 5 iPad’ów mini 16 GB Cellular - wystarczy odpowiedzieć na pytanie. 


Głosy możecie oddawać pod tym linkiem: klik!

My już w tym momencie serdecznie dziękujemy Wam za każdy głos! :) 

6 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, mam nadzieję, że Wam się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, weszłam na ten fanpage i okazuje się że nawet mam znajomych, którzy lubią wasz projekt ;) Powodzenia w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, świat jest mały. Bardzo dziękuję za głos :)

      Usuń
  3. Oczywiście zagłosowane! Będę trzymać kciuki by się udało! Szukajcie głosów, gdzie się da, bo nagroda jest warta świeczki.

    OdpowiedzUsuń